איך תבנו פרופיל מנצח באתרי הכרויות

פרופיל מנצח באתרי הכרויות

למרות שכבר התגברת על המחסום והחלטת שאתרי הכרויות בחינם הם רעיון לא כל כך נורא, אולי אפילו להיפך, ולמרות שכבר פתחת כרטיס עם הפרופיל שלך, משהו פשוט "תקוע". אתה שוב ושוב לא מצליח לעשות את כול הדרך עד לדייט הראשון. נשמע מוכר?  להלן כמה טיפים שיציידו אותך בהשראה ויאפשרו לך לבנות את הפרופיל שיגרום לך להרגיש מחוזר, נחשק ועמוס (בדייטים).

1) היו כנים

אף אחד מאיתנו לא אוהב שמרמים אותו, שמשקרים לו או שמנסים לייפות בפניו את המציאות. בבואכם לפתוח פרופיל באתר הכרות, שמרו על יושרה ועל הגינות. ייתכן שאותה בחורה שאיתה אתם מצ'וטטים כבר למעלה משבוע היא אהבת חייכם הבאה, ואי התאמה בין הפרטים שמסרתם בפרופיל שלכם לבין המציאות עלולה (ובצדק) להתפרש על-ידה כחוסר כנות. היא בתורה תבין שאינה יכולה לסמוך עליכם ואז תוכלו לשכוח מכול תוכניות החתונה שכבר התחלתם לרקום בדמיונכם.

2) הבליטו את מה שמייחד אתכם

אם ייצא לכם פעם לעשות תרגיל קטן ולהשוות בין כול הפרופילים הקיימים בכול אתר הכרות באינטרנט, מהר מאוד תגלו שמרבית הפרופילים נראים פחות או יותר אותו הדבר. אם אתם מעדיפים ללכת אחרי העדר ועל-פי מה שקובע הרוב, כדאי שתשמרו זאת לזירה שמחוץ לאינטרנט. כאשר אתם רוצים למצוא את בחירת לבכם באתרי הכרויות באינטרנט, עליכם לגרום לה לרצות לגלוש באופן מעמיק בפרופיל שלכם. סקרנו אותה, ספרו לה מה מיוחד בכם, מה מייחד אתכם ומה הופך אתכם לשונים מיתר הגברים.

3)  צרפו תמונה

אומרים שתמונה שווה אלף מילים. אם קביעה זו אכן נכונה, הרי שאם לא צירפתם תמונה, אמרתם אלף מילים פחות. באתרי הכרויות בחינם באינטרנט, המקום לספר על מי שאתם הוא מוגבל ועל כן העלאת תמונה שלכם היא דרך להעמיק את ההכרות ביניכם לבין הבחורה שמוצאת חן בעיניכם, שכן היא מהווה כלי שיש בו כדי לספר עוד על מי שאתם.

להיות פשוט בן אדם

על אף כי עולם ההכרויות באינטרנט במסגרת אתרי הכרויות בחינם הוא יחסית אנארכי וחסר חוקים כתובים המורים כיצד להתנהג, רצוי לא לנצל זאת לרעה. היו פשוט בני אדם. נוהגים לומר שהדרך לאהבה רצופה מכשולים, אך אם תפעלו נכון יהיה קל הרבה יותר להתגבר עליהם.

בעיות ביחסים טיפים לאתרי הכרויות טיפים מעשיים כללי מסיבות וחיי לילה נישואים סיפורי סקס סקירה סקס סרטונים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים מיטה זוגית חדשה
מיטה זוגית מהווה את הריהוט המשמעותי ביותר בחדר שינה. המיטה חייבת להיות נוחה עבור בני הזוג אשר ישנים...
קרא עוד »
אוג 01, 2021
ארוחה רומנטית לזוג – רעיון מבריק לחגיגות שנה
יש משהו מאוד מדהים בהזמנת שף אישי לארוחה רומנטית. האירוח והבישול הקרוב, התפריט והאוכל המועדף על זוג...
קרא עוד »
יול 15, 2020
איך מוצאים בשמים לאישה באינטרנט בזול? 3 טיפים
בושם לאישה, יש שיגידו שהוא נעשה עם השנים למוצר צריכה בסיסי. לכל מקום שאליו אנו הולכים, הבושם מלווה...
קרא עוד »
יול 14, 2020