יתרונות של ספריי השהייה

אחת הבעיות איתן זוגות המקיימים יחסי מין אינטימיים קבועים מתמודדים איתה בכל פעם מחדש הינה גמירה מהירה של הגבר מה שנקרא בשפה המקצועית שפיכה מוקדמת. שפיכה מוקדמת הינה בעיה ידועה ממנה סובלים בין 20-40 אחוזים מהגברים. ג
ברים רבים נמצאים בסיטואציה שבה הם מוכנים לתת מעצמם כל כך הרבה, רוצים לשלוט במצב ולעקב את הגמירה ככל הניתן, הרי לנשים לוקח לא מעט זמן להגיע לאורגזמה, רק שברגע האמת, מישהו אחר שולט בהם מה שמביא לאכזבה גדולה, מבוכה שפוגעת בדימוי ובביטחון העצמי. איפה הבעיה הופכת בעייתית עוד יותר? גברים רבים נמנעים מלדבר על הסיטואציה וממש לא רוצים לפנות לעזרה שכן הם בטוחים שמדובר בבעיה שלהם בלבד. אז מהן הסיבות לשפיכה מוקדמת וכיצד ניתן לטפל ולהתמודד עם הבעיה בדרך טבעית, פשוטה וקלה מבלי לערב רופאים, מרשמים ושאר אמצעים שעלולים לשים אותנו במקום של מבוכה.

מוצרי ספריי השהייה באיכות מעולה ניתן למצוא באתר SuperToys.

ובכן ראשית בואו נבין את הסיבות המעודדות שפיכה מוקדמת.
1. ״כשהייתי נער״ – היום כבר בגיל צעיר מאוד גברים מתחילים לאונן. עצם היותם מרגילים עצמם לגמור מהר מובילה לסיטואציה שגם כאשר הם מגיעים לדבר האמיתי, הגוף כבר התרגל והוא פועל בהתאם למה שהרגילו אותו.
2. כוחו של הפסיכולוגיה- תחושות אשם, יחסים שאינם פתוחים ועוד מצבים שניתן לנתח מבחינה רגשית מובילים למצב של שפיכה מוקדמת אצל גברים רבים.
3. גנטיקה.
4. רגישות יתר באיבר המין.

אז מה עושים?
מוצר מהפכני שכבש את השוק, המבוסס על צמחים ורכיבים טבעיים כבר חרט את דגלו מזמן. מדובר בספריי השהייה דראגון אשר מסייע להאריך משמעותית את זמן המשגל ולאפשר לנו הגברים להחליט מתי אנחנו רוצים להגיע לאורגזמה. איך זה עובד? ספריי ההשהייה למעשה מפחית את הרגישות באיבר המין ומאפשר לנו להנות מסקס ארוך וממושך. אז במקום להיות לחוצים, לנסות לשלוט במשהו שלא ממש אפשר לשלוט בו, נסו את ספריי ההשהייה ותראו איך הסקס הופך רגוע, נינוח וכייפי. היתרונות של ספריי ההשהייה הם בהיותו זמין ונוח לשימוש, פועל בצורה מיידית מהרגע שבו התזנו את החומר על איבר המין וממקסם את החוויה בצורה בלתי רגילה. זה הזמן להחזיר את הביטחון העצמי למקומו ופשוט לרכוש את המוצר שישנה לכם את חיי המין במובן הטוב של המילה.

בעיות ביחסים טיפים לאתרי הכרויות טיפים מעשיים כללי מסיבות וחיי לילה נישואים סיפורי סקס סקירה סקס סרטונים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מי יכול לקבל הסדרת מעמד לידועים בציבור?
החוק בישראל קובע מי יכול לקבל הסדרת מעמד ישראלי ומי לא. למעשה יהודים מכל מדינה בעולם יכולים לעלות...
קרא עוד »
נוב 26, 2021
איך תארגנו לכם ערב רומנטי מושלם בבית במקום לנסוע לצימר?
כל זוג צריך מפעם לפעם ערב רומנטי שהוא כולו שלהם. יש כאלו שבטוחים שכדי ליהנות באמת חייבים לצאת. לשכור...
קרא עוד »
אפר 08, 2019
סדנאות משא ומתן – מי חייב לעבור אותן
סדנאות משא ומתן יכולות להועיל למגוון רחב של אנשים ואנשי מקצוע שרוצים לשפר את כישורי המשא ומתן...
קרא עוד »
אוק 01, 2023