מהם סמלים פאלים?

גבר

איבר המין הזכרי היה תמיד מושא להערצה בקרב הגברים בעולם באשר לגודלו ובקרב הנשים הוא נתפש כעוצמתי וסמל לפריון.

איבר המין הזכרי הוא סמל הגבריות האוניברסאלי אך יחד עם זאת, האנושות בחרה ללכת לכיוון של הסתרת אברי המין והצנעתם. סמלים פאלים הינם סמלים חזותיים אשר מזכירים במראם איבר מין גברי או מרמזים על כך בסיטואציות כאלה ואחרות. הסמלים הפאלים רק ממחישים עד כמה מוח האדם, של גברים ונשים גם יחד, מרוכז סביב נושא איבר המין הגברי ומשמעותו למרות הניסיונות הרבים להצנעתו.

הפאלי בשלבי ההתפתחות

כל אדם עובר מספר שלבים מרכזיים בתהליך הגדילה וההתבגרות שלו כאשר אחד מהם הוא השלב הפאלי אשר מתרחש בין גיל 3 לגיל 6 בערך. בשלב זה לומד הילד כי ההתעסקות באיבר מינו מסבה עבורו הנאה מרובה ופעמים רבות אנו רואים בנים אשר עסוקים באוננות כבר בגיל מוקדם, אך זוהי  אוננות תמימה יחסית אשר בה אין מחשבות מיניות כאלה ואחרות. עם גדילתם, לומדים הילדים כי איבר המין הגברי שונה במהותו מאיבר המין הנקבי, כאשר הבנים זוכים בבעלות על הפאלוס (הסמליות לגבריות כבעלות על הפין) והבנות מקנאות באותה זיקפה מזדקרת המצביעה על הזכריות העצומה של הגבר וכוח הפריון שלו.

סמלים פאלים- נותנים ביטוי לדמיון

הכוח והעוצמה האדירים של איבר המין הגברי וההתעסקות המרובה בו מתבטאים היטב בכל תחומי חיינו. ולמשל, לא מן הנמנע לחשוב כי גם אם בתת מודע, מספר מבנים מפורסמים נראים דומים מאוד לאיבר המין הגברי המזדקר כגון מגדל סוויס רה בלונדון, מגדל סי-אן בטורונטו, גשר המיתרים בירושלים ועוד. למעשה, גם סיטואציות אשר מונצחות במצלמות או מצוירות יכולות בהחלט להיות בעלות מאפיינים של סמלים פאליים כגון דמויות שמזכירות איבר מין גברי, אישה אשר אוחזת בחפץ ארוך, אלמנט אשר נראה מרחוק כאילו נמצא בין רגליה של אישה וכו', כל אלה רק ממחישים את העובדה כי איבר המין הגברי הינו דומיננטי ונמצא תמיד במחשבתנו ולא משנה אם מדובר בזכר או בנקבה.

בעיות ביחסים טיפים לאתרי הכרויות טיפים מעשיים כללי מסיבות וחיי לילה נישואים סיפורי סקס סקירה סקס סרטונים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יום ספא זוגי – מה הוא כולל?
כל אדם רוצה בסופו של יום להיות בזוגיות ולא סתם בזוגיות אלא בזוגיות מאושרת. ככל שנהיה יותר מאושרים אחד...
קרא עוד »
יונ 02, 2019
לקראת חג השבועות – רעיונות בקייטרינג חלבי
אין כמו לערוך קייטרינג חלבי מושקע במהלך חג השבועות. העניין הוא שאם אתם רוצים לוודא שאתם מצליחים לעשות...
קרא עוד »
יונ 03, 2019
קייטרינג לחתונות – לפעמים ממש עדיף לקחת קייטרינג חיצוני
מכירים את המבט הזועף של הדודה שהוזמנה לחתונה שלכם, ואינה מרוצה מהסטייק או מהפרגית שהוגשה לה? את המבט...
קרא עוד »
אוג 15, 2019