המשאית עוד סוחבת? כך תשמרו על אורך חייה

המשאית היא כלי המשמש בעיקר למטרות מסחריות. על פי רוב, נחיצותה לעסק הוא קריטי ומחירה יקר מאוד, ולכן יש חשיבות יתרה לשימור אורך החיים שלה. לכן, אם התחילו לצוץ תקלות פה ושם, או שהופיעו סימנים מחשידים, כדאי לפעול בחוכמה ובזריזות, כדי שהמשאית שלכם לא תסיים את חייה. 

כך מומלץ לתחזק את המשאית

כדאי ללמוד לעומק את "המדריך למשתמש" שכתב יצרן המשאית. כך תדעו נקודות חיוניות וחשובות כמו לו"ז הביקורות התחזוקה והטיפולים, פרטי אחריות היצרן, הוראות למקרי חירום ועוד. בנוסף יש במדריך את רשימת מקומות התחזוקה המוסמכות לטפל במשאית.

חשוב! אל תחמיצו או תאחרו את מועדי הביקורת שהומלצו על ידי היצרן. בנוסף, וודאו שהמשאית נבדקת גם לפי שעות פעילות המנוף ולא רק לפי הקילומטראז'. 

ערכו בדיקות שגרתיות מדי יום או שבוע. בבדיקה תעברו על הנתונים השונים של המשאית, כמו: כמויות נוזלים גבוהות, אורות ואביזרים אלקטרוניים, נזילות ודליפות, צמיגים (שהם שלמים מנופחים ומאוזנים כפי דרישת היצרן). רוקנו גם את מכלי האוויר מדי יום (במידה והם קיימים במשאית שלכם). 

גם לתנאי הנהיגה יש השפעה מרובה על אורך החיים. לכן נהגו בזהירות, והימנעו מפעולות או מתנאי חוץ העלולים להזיק למשאית.

סימנים מוזרים? גשו עוד היום לבדיקה! 

הופיעו במשאית סימנים מחשידים כתקלות חוזרות ונשנות, ירידה בכושר המשאית, חלקים מתחממים בהגזמה או רעשים מוזרים? לא מומלץ להתפתות לחשוב שהכול בסדר בגלל שבשורה התחתונה המשאית עוד נוסעת, אלא מומלץ לגשת לברר את העניין במקום מוסמך, ותמנעו מעצמיכם היתכנות לנזק גדול ועד בלתי הפיך בעתיד. 

המשאית שבקה חיים – מה מומלץ?

במידה והמשאית שלכם יצאה מכלל שימוש, המומלץ הוא למכור אותה לפירוק. הדבר נכון גם אם עליות התיקון או התחזוקה גבוהים ביחס לשוויה, ואינכם מוצאים אדם פרטי שיסכים לקנות אותה. בחברת פירוק רכבים מקצועית תקבלו תמורה כספית הגונה (ואף תתרמו לאיכות הסביבה). כדאי לדעת שעל פי רוב, מכירה לפירוק רכבים זאת האופציה היחידה להיפטר מהמשאית וליהנות במקביל מתגמול כלכלי הגון.
בקישור זה תוכלו ליצור קשר עם קונה משאיות לפירוק. 

בעיות ביחסים טיפים לאתרי הכרויות טיפים מעשיים כללי מסיבות וחיי לילה נישואים סיפורי סקס סקירה סקס סרטונים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משלוחי קמגרה בחולון – לביצועים טובים יותר במיטה
צעירים ומבוגרים כאחד, אשר רוצים לשפר את הביצועים שלה במיטה, להחזיק זמן רב יותר עם האישה וליהנות מזקפה...
קרא עוד »
מרץ 07, 2022
עורך דין או מגשר? – לאן לפנות כשיש סכסוך משפחתי
סכסוכים משפחתיים יכולים להיות טעונים רגשית ומורכבים, ולעתים קרובות דורשים התערבות מקצועית כדי למצוא...
קרא עוד »
ספט 03, 2023
מה אפשר לעשות אם כמעט כל דבר מעצבן אתכם?
האם אתה מוצא את עצמך מתעצבן בקלות מהדברים הקטנים ביותר? אולי צליל של ברז מטפטף, זמזום מתמיד של התראות...
קרא עוד »
ספט 10, 2023