איך לבחור אולם לחינה


טקס החינה קיים שנים רבות בעדות מסוימות בעיקר בקרב יוצאי אפריקה, הודו ותימן. טקס החינה נעשה באווירה מסורתית נעימה ובבגדים מסורתיים.  טקס זה אמור להוות את האירוע המכונן ביותר לפני החתונה. באירוע זה מורחים חומר מיוחד המופק מצמח החינה צבעו הוא בצבע חום-אדמדם. כמובן שכדי שאירוע זה יהיה מושלם, ויהווה חלק בלתי נפרד מתכנון האירוע, עליכם לבחור אולם איכותי. בחירת אולם איכותי היא ההוצאה הגדולה ביותר באירוע זה. אירוע חינה הוא בדרך כלל אירוע קטן יותר מחתונה, ומיועד למספר קטן יותר של אנשים משום שלטקס זה מוזמנים הקרובים ביותר, אך אז איך בוחרים אולם לחינה?
הקליקו כאן כדי להתרשם מהאולם המושלם עבור אירוע החינה שלכם!

איך לבחור אולם לחינה?

  • המלצות– כמו בכל בחירת מקום לאירוע, העצה הכי טובה לבחירה היא לשאול חברים ובני משפחה, שחגגו אירוע חינה לאחרונה. הם ימליצו לכם על אולם מתאים בהתאם לנתונים, שהחלטתם מראש כמו מיקום, גודל, סוג, עיצוב. בנוסף להמלצות אלו תוכלו לבדוק המלצות למקומות לפי הרשתות החברתיות, ולפי רשת האינטרנט חשוב שתשימו לב לחוות דעת, על מנת לא לבחור באולמות לא איכותיים. 
  • תקציב– כמו בכל בחירת מקום לאירוע. חשוב מאד כי תגדירו מראש תקציב מקסימלי לתשלום לאולם, על פי מחיר זה תוכלו  לצמצם את מספר האולמות, המתאימים לתקציב שהחלטתם עליו.
  • מיקום– מיקום האולם הוא החלק החשוב ביותר בבחירת אולם מתאים לאירוע ובוודאי לחינה.  בבחירת המקום יש להתחשב במיקום של רוב האורחים, אבל לא תמיד ניתן להתחשב בכולם, לדוגמא, אם רוב האורחים מגיעים מהמרכז תמצאו אולם שם ולא בצפון. 
  • שירותי חנייה–חשוב מאד שתוודאו כי יש לאולם מספיק מקומות חנייה, המתאימים למספר האורחים שלכם. 
  • עיצוב האולם– חינה היא אירוע שהעיצוב בה חשוב באופן משמעותי. עליכם לברר עם בעל האולם, האם הוא יכול לעצב לכם את האולם בסגנון של החינה, שאתם צריכים או שעליכם להביא מעצבת חיצונית שתעצב את האירוע לטעמכם?
  • אוכל–  האוכל בחינה הוא בדרך כלל אוכל מסורתי, בהתאם לעדה שחוגגת את האירוע. יש לבדוק האם האולם יכול להכין אוכל כזה או שעליכם להזמין מקייטרינג חיצוני?
    כמו בת מצווה יוקרתית, חתונה ויום הולדת, גם אירוע חינה צריך להיות לא פחות ממושלם!

בעיות ביחסים טיפים לאתרי הכרויות טיפים מעשיים כללי מסיבות וחיי לילה נישואים סיפורי סקס סקירה סקס סרטונים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דע את "האויב": מזל שור ותכונותיו העיקריות
אם אתם בני מזל שור ועד היום לא ידעתם מספיק על המזל שלכם, אז אין ספק שכדאי שתתחילו לקרוא על הנושא הזה...
קרא עוד »
ספט 05, 2014
כורסאות לסלון – טיפים איך לבחור אחת מושלמת
כאשר מקשטים סלון, אחד האתגרים הגדולים והחשובים ביותר הוא, להחליט באיזה סוג ישיבה להשתמש. האם כדאי...
קרא עוד »
אפר 16, 2020
איך מתחילים הליך גירושין
המאמר באדיבות Fmladv לא מעט זוגות נשואים, מחליטים להתגרש בשלב כזה או אחר בשל סיבות שונות. תהליך גירושין...
קרא עוד »
מאי 24, 2019