איך מתחילים הליך גירושין

גישור גירושין

המאמר באדיבות Fmladv

לא מעט זוגות נשואים, מחליטים להתגרש בשלב כזה או אחר בשל סיבות שונות. תהליך גירושין יכול להיות תהליך מורכב, קשה ותובעני וזאת בעיקר כאשר ישנם ילדים העומדים בתווך. חשוב מאוד שכל זוג אשר מחליט להתגרש, יעשה זאת בצורה הכי טובה שניתן וימשיך לשמור על יחסים תקינים לאחר מכן, בייחוד אם יש לזוג ילדים משותפים. גירושין בהסכמה הם הדבר הטוב ביותר שיכול להיות וגם אם שוררות אי הסכמות רבות בין הזוג אשר עתיד להתגרש, הרי שניתן להסדיר זאת בטרם מתחיל הליך הגירושין עצמו.

הליך גירושין- כיצד זה מתחיל

בני זוג אשר החליטו להתגרש, לרוב ידרשו לפתוח תיק ברבנות. ברבנות יערכו דיונים שונים בין בני הזוג אודות ההסכמות הנדרשות לתהליך גירושין. לא פעם בני זוג בוחרים שלא לבצע את הדיונים אודות הסוגיות העומדות על הפרק בתהליך הגירושין ברבנות, אלא לפנות לבית המשפט שיסדיר ביניהם את העניינים. אולם, מדובר בצעד דרסטי וקשה, אשר דורש מכל אחד מבני הזוג להתייצב בבית המשפט ולהיאבק על זכויותיו. על מנת להתחיל את תהליך הגירושין באופן פורמלי בצורה הטובה ביותר, כדאי מאוד לנסות ולהגיע להסכמות בין בני הזוג אודות: חלוקת הרכוש המשותף שלהם, משמורת על הילדים או הסדרי ראיה במידה ויש ילדים, סכום המזונות במידה ויש ילדים וכל נושא אחר הרלוונטי לתהליך. כאשר נכנסים לתהליך גירושין עם הבנות והסכמות, קל יותר לצלוח אותו ולא להפוך אותו לטראומתי עבור הילדים העומדים בין האב לאם.

עורך דין לתהליך גירושין- מדוע זה חשוב?

אין ספק שעורך דין המומחה בדיני משפחה יכול לסייע באופן מהותי לכל זוג המעוניין להתחיל בהליך גירושין. לא פעם, עורך הדין יסייע לבני הזוג להגיע להסכמות ולחתום על הסכם טרום גירושין, אשר יסייע לזוג לעבור את תהליך הגירושין בצורה קלה ונוחה. כיום ישנו חוק הדורש כי כל זוג יעבור תהליך של גישור גירושין, בטרם הוא מגיע לבית המשפט לצורך עימות אודות הגירושין. גירושין באמצעות עורך דין המומחה בתחום, ניסוח הסכם טרום גירושין וייצוג הצדדים בתהליך, זהו הדבר הטוב ביותר עבור כל זוג המעוניין להתגרש בצורה טובה ולשמור על יחסים הדדיים חיוביים בעתיד.

בעיות ביחסים טיפים לאתרי הכרויות טיפים מעשיים כללי מסיבות וחיי לילה נישואים סיפורי סקס סקירה סקס סרטונים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עדן ברכות – לבחור את המקום הנכון
כל דבר שאנחנו מחפשים היום, אפשר למצוא באינטרנט. כל שירות שאנחנו רוצים, כל דבר שאנחנו צריכים. אפילו...
קרא עוד »
ספט 09, 2020
כיצד אימון זוגי יכול לחזק את מערכת היחסים שלכם ולשפר את התקשורת?
שמירה על מערכת יחסים בריאה ומספקת דורשת מאמץ, הבנה ותקשורת יעילה. אימון זוגי מספק הזדמנות חשובה לבני...
קרא עוד »
יול 16, 2023
איך מעצבים שלט כניסה לבית
הבית שלנו, ואין זה משנה אם מדובר בדירת חדר או בוילה מפוארת - הוא חוף המבטחים שלנו. הוא המקום ממנו אנו...
קרא עוד »
יונ 11, 2019