יתרונות של ספריי השהייה

אחת הבעיות איתן זוגות המקיימים יחסי מין אינטימיים קבועים מתמודדים איתה בכל פעם מחדש הינה גמירה מהירה של הגבר מה שנקרא בשפה המקצועית שפיכה מוקדמת. שפיכה מוקדמת הינה בעיה ידועה ממנה סובלים בין 20-40 אחוזים מהגברים. ג
ברים רבים נמצאים בסיטואציה שבה הם מוכנים לתת מעצמם כל כך הרבה, רוצים לשלוט במצב ולעקב את הגמירה ככל הניתן, הרי לנשים לוקח לא מעט זמן להגיע לאורגזמה, רק שברגע האמת, מישהו אחר שולט בהם מה שמביא לאכזבה גדולה, מבוכה שפוגעת בדימוי ובביטחון העצמי. איפה הבעיה הופכת בעייתית עוד יותר? גברים רבים נמנעים מלדבר על הסיטואציה וממש לא רוצים לפנות לעזרה שכן הם בטוחים שמדובר בבעיה שלהם בלבד. אז מהן הסיבות לשפיכה מוקדמת וכיצד ניתן לטפל ולהתמודד עם הבעיה בדרך טבעית, פשוטה וקלה מבלי לערב רופאים, מרשמים ושאר אמצעים שעלולים לשים אותנו במקום של מבוכה.

מוצרי ספריי השהייה באיכות מעולה ניתן למצוא באתר SuperToys.

ובכן ראשית בואו נבין את הסיבות המעודדות שפיכה מוקדמת.
1. ״כשהייתי נער״ – היום כבר בגיל צעיר מאוד גברים מתחילים לאונן. עצם היותם מרגילים עצמם לגמור מהר מובילה לסיטואציה שגם כאשר הם מגיעים לדבר האמיתי, הגוף כבר התרגל והוא פועל בהתאם למה שהרגילו אותו.
2. כוחו של הפסיכולוגיה- תחושות אשם, יחסים שאינם פתוחים ועוד מצבים שניתן לנתח מבחינה רגשית מובילים למצב של שפיכה מוקדמת אצל גברים רבים.
3. גנטיקה.
4. רגישות יתר באיבר המין.

אז מה עושים?
מוצר מהפכני שכבש את השוק, המבוסס על צמחים ורכיבים טבעיים כבר חרט את דגלו מזמן. מדובר בספריי השהייה דראגון אשר מסייע להאריך משמעותית את זמן המשגל ולאפשר לנו הגברים להחליט מתי אנחנו רוצים להגיע לאורגזמה. איך זה עובד? ספריי ההשהייה למעשה מפחית את הרגישות באיבר המין ומאפשר לנו להנות מסקס ארוך וממושך. אז במקום להיות לחוצים, לנסות לשלוט במשהו שלא ממש אפשר לשלוט בו, נסו את ספריי ההשהייה ותראו איך הסקס הופך רגוע, נינוח וכייפי. היתרונות של ספריי ההשהייה הם בהיותו זמין ונוח לשימוש, פועל בצורה מיידית מהרגע שבו התזנו את החומר על איבר המין וממקסם את החוויה בצורה בלתי רגילה. זה הזמן להחזיר את הביטחון העצמי למקומו ופשוט לרכוש את המוצר שישנה לכם את חיי המין במובן הטוב של המילה.

בעיות ביחסים טיפים לאתרי הכרויות טיפים מעשיים כללי מסיבות וחיי לילה נישואים סיפורי סקס סקירה סקס סרטונים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גריל גז הפתרון המושלם לארוחה מפנקת אם אתם בבידוד
רוצים להתפנק הרבה יותר במהלך הבידוד ולהפוך את הזמן שלכם לבד בבית להרבה יותר חווייתי? דעו לכם כי...
קרא עוד »
ספט 29, 2021
סרטון אנימציה: איך לנהל שיחה עם מישהי בפאב
איך לנהל שיחה עם מישהי בפאב איך לדבר עם בחורה בפאב - או יותר נכון, איך לא לעשות את זה. סרטון...
קרא עוד »
יול 15, 2013
מתנה ליום האהבה | מתנה לטו באב
פעמיים בשנה אנו יכולים לחזות בימי האהבה המתקרבים, שבהם הגיע הזמן שלנו להביע הוקרה לאנשים האהובים...
קרא עוד »
דצמ 07, 2019