איך הקורונה השפיעה על תקשורת זוגית ומה ניתן לעשות?

BDSM - מאיפה מתחילים?

הקורונה השפיעה על כל רובדי החיים שלנו. אי אפשר להתכחש לכך. כולנו נכנסנו לתוך שגרת חיים מוזרה ומאתגרת שמציבה אותנו מול מוגבלויות בלתי צפויות. כן, גם התקשורת הזוגית הושפעה במידה רבה מהקורונה. וזאת מחמת מספר סיבות בולטות:

  • שהייה משותפת מרובה – בני זוג רבים שהיו נפגשים רק בלילות בימי השגרה העמוסים מכירים לפתע את עצמם בשגרה ארוכה וממושכת בה הם נמצאים זה לצד זו לאורך כל שעות היממה. כאשר כמעט ואין יציאות מהבית. דבר שעשוי לגרום לשעמום ואולי אפילו לכעסים.
  • ריחוק פיסי – הקורונה החדירה בליבו של כל אחד מאתנו חשש של קרבה פיסית לאנשים אחרים. אמנם בתוך המשפחה הגרעינית אין כל הגבלה. אבל אין ספק שכאשר אחד מבני הזוג נחשף לחולה קורונה, או שהה בחוץ לצד אנשים, לא נוכל להתקרב אליו באופן חופשי. מה שכמובן משפיע על האווירה ועל ההרגשה בבית.
  • חרדה וחשש – כאשר כולנו חרדים וחוששים מהרגיל, הדבר עלול להשפיע במידה רבה על האווירה בבית. אנחנו לא משוחררים ולא מרגישים את ההנאה בדברים הרגילים שהיו מהנים אותנו עד כה. כמובן שחוסר מנוחת הנפש משפיע גם על הדינמיקה הזוגית.
  • היעדר בילויים – אם בעבר היינו יוצאים יחד או מבלים זה לצד זה, הרי בימי הקורונה האפשרויות מוגבלות ומגבילות אותנו מאוד. דבר שכמובן גם הוא פוגע בתקשורת הזוגית.
    בלינק זה תוכלו לקרוא בהרחבה על קורס תקשורת זוגית!

מה ניתן לעשות?

אבל אסור לנו להרים ידיים ולוותר. גם לחכות שכל הסערה תחלוף לא מומלץ. כדאי ללמוד, לקבל המלצות, לקבל הדרכה ולהכוונה ולמצוא דרך לשפר את התקשורת הזוגית. אנשי מקצוע ומנחי זוגיות מציעים פתרונות ועצות טובות שבהחלט עשויים להביא תועלת. אז במקום לסבול ביחד – תתחילו ליהנות ביחד ?

בעיות ביחסים טיפים לאתרי הכרויות טיפים מעשיים כללי מסיבות וחיי לילה נישואים סיפורי סקס סקירה סקס סרטונים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שירות אפוסטיל – אך ורק עם עורך דין מתאים
החלטתם להינשא בחתונה אזרחית באחד מהטיולים שלכם בחו"ל, וכמובן חזרתם לארץ כדי לחגוג את היום המאושר...
קרא עוד »
אוק 20, 2021
מזרנים מומלצים – מה הופך מזרן לאיכותי?
מזרנים מומלצים הם אלו המציעים שילוב מושלם של נוחות, תמיכה ועמידות, המבטיחים שנת לילה מרעננת. עם מגוון...
קרא עוד »
אוג 14, 2023
ספא זוגי – הדרך לשמור על זוגיות מאושרת
אחת מהדרכים לשמור על שמחת חיים ולהצליח לעבור בשלום משברים וקשיים למיניהם, היא בעזרת פינוקים שונים....
קרא עוד »
אוק 04, 2021