האם דירות מחיר למשתכן אכן שוות לאזרח?

מחיר למשתכן זה השם של התוכנית אשר נועדה להקל על רוכשי דירות הזכאים לקבלת עזרה, ולאפשר להם למרות המחירים הגבוהים מאוד בשוק הדירות בישראל לרכוש דירה משלהם. אבל התוכנית הזה מעלה דעות לכאן ולכאן, ולא מעטים הם האנשים שטוענים כי התכנית הזו לא באמת מצליחה להביא עימה את השינוי. אבל בפועל ניתן לומר שמי שמצליח לזהות הזדמנויות, ואנשים שיכולים להיות זכאים ליהנות מדירה במחיר כזה בהחלט עשויים להיעזר בה ולקנות סוף סוף את הדירה שלהם.

שווה לאזרח, כן או לא?

כאמור, יש כאלו שטוענים כי התכנית אינה מחדשת הרבה. אך מסתבר כי בפועל ניתן לנצל את התוכנית ואת הפרויקטים שנבנים במסגרתה, ולרכוש את הדירה הרצויה באזור הרצוי במחיר שפוי. אמנם יש אי אילו כשלים בתוכנית. אלו עלולים לגרום לקושי ואולי גם לבחירה לא מדויקת של דירה בהתאם לצורך ולרצון הרוכשים. אך באופן כללי התכנית מוזילה משמעותית את המחירים. היא מנגישה את האפשרות לרכוש דירה למרות המחירים המטורפים שקיימים בשוק החופשי. כי שיטת הבנייה ואופן המכירה לזוכים בהחלט פותחים חלון הזדמנויות למי שרוצה להצליח לרכוש דירה. והוא אינו מסוגל להתמודד עם הרצון הזה בשוק החופשי מול המחירים שהולכים ונוסקים מעלה.
בקישור הבא תוכלו לקרוא בהרחבה אודות המשכנתא הניתנת לזוכים:
https://zochim.co.il/article/mortgage/54/

להתנהל בחכמה ולהצליח ברכישה

כל מי שמעוניין להשתתף בהגרלות של מחיר למשתכן צריך להבין כי מדובר על תכנית מהפכנית שיש בה בשורה של ממש. אך יחד עם זאת עלינו לזכור שעל מנת להצליח ברכישה, וליהנות מדירה במחיר מתאים וממפרט הולם, עלינו לדעת כיצד להתנהל במהלך רכישת הדירה. בדיוק עבור מטרה זו הוקמו איגודים מיוחדים שמתמצאים היטב בענף, ומכירים את ההתנהלות של ההגרלות ותהליכי מכירת הדירות. מה שמביא לכך שרוכשי דירות שמעוניינים בכך יכולים להצליח לרכוש את הדירה שלהם במסגרת תכנית זו, וזאת בדרך נכונה וחכמה.

שווה לאזרח – שיודע לנצל הזדמנויות

אמנם יש אזרחים שמאמינים שהתכנית הזו אינה מועילה להם ביותר, אבל למען האמת עלינו לדעת כי בהתנהלות נכונה ובליווי מקצועי ניתן להצליח לאתר דירה מתאימה במחיר משתלם.
איגוד הזוכים מחיר למשתכן הם הכתובת לכל מי שחפץ בפרויקט שכזה!

בעיות ביחסים טיפים לאתרי הכרויות טיפים מעשיים כללי מסיבות וחיי לילה נישואים סיפורי סקס סקירה סקס סרטונים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לפלפל את הזוגיות?
כל אדם לא רוצה להיות בודד בעולם והדרך להבטיח כי זה לא יקרה היא למצוא בן או בת זוג. ברגע שיש לנו צד שני...
קרא עוד »
יונ 26, 2019
חשיפת אבני החן הנסתרות: תובנות לא שגרתיות לחיזוק קשרים זוגיים
ברוכים הבאים לעולם של שיפור חיי הנישואין, שבו מוצרים ושיטות רגילות לכאורה יכולים למלא תפקיד מרכזי...
קרא עוד »
ינו 24, 2024
בחינת דרכים חלופיות לתעסוקה בהייטק
האם אתה שוקל קריירה בתעשיית ההייטק אבל לא בטוח במסלולים המסורתיים להגיע לשם? כמומחה ותיק בתחום, אני...
קרא עוד »
מרץ 26, 2024