המשאית עוד סוחבת? כך תשמרו על אורך חייה

המשאית היא כלי המשמש בעיקר למטרות מסחריות. על פי רוב, נחיצותה לעסק הוא קריטי ומחירה יקר מאוד, ולכן יש חשיבות יתרה לשימור אורך החיים שלה. לכן, אם התחילו לצוץ תקלות פה ושם, או שהופיעו סימנים מחשידים, כדאי לפעול בחוכמה ובזריזות, כדי שהמשאית שלכם לא תסיים את חייה. 

כך מומלץ לתחזק את המשאית

כדאי ללמוד לעומק את "המדריך למשתמש" שכתב יצרן המשאית. כך תדעו נקודות חיוניות וחשובות כמו לו"ז הביקורות התחזוקה והטיפולים, פרטי אחריות היצרן, הוראות למקרי חירום ועוד. בנוסף יש במדריך את רשימת מקומות התחזוקה המוסמכות לטפל במשאית.

חשוב! אל תחמיצו או תאחרו את מועדי הביקורת שהומלצו על ידי היצרן. בנוסף, וודאו שהמשאית נבדקת גם לפי שעות פעילות המנוף ולא רק לפי הקילומטראז'. 

ערכו בדיקות שגרתיות מדי יום או שבוע. בבדיקה תעברו על הנתונים השונים של המשאית, כמו: כמויות נוזלים גבוהות, אורות ואביזרים אלקטרוניים, נזילות ודליפות, צמיגים (שהם שלמים מנופחים ומאוזנים כפי דרישת היצרן). רוקנו גם את מכלי האוויר מדי יום (במידה והם קיימים במשאית שלכם). 

גם לתנאי הנהיגה יש השפעה מרובה על אורך החיים. לכן נהגו בזהירות, והימנעו מפעולות או מתנאי חוץ העלולים להזיק למשאית.

סימנים מוזרים? גשו עוד היום לבדיקה! 

הופיעו במשאית סימנים מחשידים כתקלות חוזרות ונשנות, ירידה בכושר המשאית, חלקים מתחממים בהגזמה או רעשים מוזרים? לא מומלץ להתפתות לחשוב שהכול בסדר בגלל שבשורה התחתונה המשאית עוד נוסעת, אלא מומלץ לגשת לברר את העניין במקום מוסמך, ותמנעו מעצמיכם היתכנות לנזק גדול ועד בלתי הפיך בעתיד. 

המשאית שבקה חיים – מה מומלץ?

במידה והמשאית שלכם יצאה מכלל שימוש, המומלץ הוא למכור אותה לפירוק. הדבר נכון גם אם עליות התיקון או התחזוקה גבוהים ביחס לשוויה, ואינכם מוצאים אדם פרטי שיסכים לקנות אותה. בחברת פירוק רכבים מקצועית תקבלו תמורה כספית הגונה (ואף תתרמו לאיכות הסביבה). כדאי לדעת שעל פי רוב, מכירה לפירוק רכבים זאת האופציה היחידה להיפטר מהמשאית וליהנות במקביל מתגמול כלכלי הגון.
בקישור זה תוכלו ליצור קשר עם קונה משאיות לפירוק. 

בעיות ביחסים טיפים לאתרי הכרויות טיפים מעשיים כללי מסיבות וחיי לילה נישואים סיפורי סקס סקירה סקס סרטונים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה אורולוגיה
אורולוגיה עוסקת במחלות בדרכי השתן הזכריות והנקבות (כליות, שופכן, שלפוחית ​​השתן ושופכה). אורולוגיה...
קרא עוד »
דצמ 16, 2020
חליפות חתן
מעוניינים להסדיר חליפות חתן איכותיות מן המעלה הראשונה? במאמר שלפניכם תוכלו למצוא את כל המידע החשוב...
קרא עוד »
מאי 28, 2021
למה מוזיקת ג'אז מתאימה לאירועים
אתם רוצים להפיק אירוע בקרוב וחושבים איזו מוזיקה תוכל להתאים? אם כך, כדאי שתיקחו בחשבון את האפשרות של...
קרא עוד »
ינו 26, 2020