מהי זוגיות לא בריאה ואיך ניתן לשפר את זה?

אף אחד מאיתנו לא רוצה למצוא את עצמו בתוך מערכת יחסים לא בריאה, לא תקינה. אף אחד לא רוצה למצוא בזוגיות שאיננה טובה לו. לצערנו, הרבה מאוד אנשים מוצאים את עצמם בזוגיות לא בריאה והם אינם מוכנים להודות בכך או שאינם יודעים כיצד לשפר אותה. לכן הם נשארים באותו מצב או שהם מעדיפים לוותר עליה, למרות הפוטנציאל הרב שיש בה.

נכון שזה לא קל לתקן זוגיות לא בריאה, אך זה בהחלט אפשרי אם שני הצדדים מוכנים להשקיע ולעבוד על זה. בגדול, אם מבינים מהי זוגיות לא בריאה, אז קל מאוד גם ללמוד כיצד לתקן אותה, בפרט אם מקבלים עזרה מגורם חיצוני, גורם שמבין בתחום. היום אפשר למצוא לא מעט אנשי מקצוע שמתמחים בכך ויכולים לעזור.

לפני שנסביר איך משפרים זוגיות לא בריאה, חשוב להבין מהי. בעיקרון, זוגיות לא בריאה היא זוגיות שאין בה רמת קשר בסיסית בין שני האנשים, זוגיות שאף צד לא מרגיש בה נוח, וגרוע מכך, מרגישים מאוימים או קטנים, כך שאי אפשר להתפתח, לא במובן אישי ולא במובן זוגי.

איך אפשר לשפר את המצב?

הדרך הטובה ביותר היא פשוט להיפתח, לדבר, לשים הכל על השולחן, בשביל להבין מה מפריע לצד השני, ואיך אפשר לעזור לו להתגבר על כך. חשוב ששני הצדדים יהיו מוכנים לדבר, וחשוב לא פחות, ששני הצדדים יהיו מוכנים גם להקשיב ולהשתנות בהתאם.

כל זוגיות מחייבת שינוי מסוים, זאת על מנת להתאים את עצמנו למצב החדש. אי אפשר להיכנס למערכת יחסים בלי להתאים את עצמנו לדברים מסוימים, בין אם זה לחיים בזוג ובין אם זה למה שהצד השני מצפה לקבל מאיתנו.

פנו עוד היום אלינו לקבלת מידע נוסף – Loveguru.

בעיות ביחסים טיפים לאתרי הכרויות טיפים מעשיים כללי מסיבות וחיי לילה נישואים סיפורי סקס סקירה סקס סרטונים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
BDSM – מאיפה מתחילים?
BDSM   הם ראשי תיבות שמשמעותם: Bondage , Discipline, Domination & Submission . משמע: כבילה, משמעת, שליטה וכניעה. המושג...
קרא עוד »
מרץ 04, 2020
טיפול זוגי – הסוף למשבר
משבר בזוגיות יכול לקרות לכל זוג, בכל גיל ובכל שלב של הקשר. תחזוקת זוגיות צריכה להיעשות מדי יום לאורך...
קרא עוד »
אוג 04, 2019
נגן סקסופון לחתונה
זוגות רבים שמארגנים חתונה מחפשים את האטרקציה או ההפעלה שתעשה את אירוע החתונה שלהם למיוחד. יש מבחר...
קרא עוד »
יונ 16, 2022