5 אביזרי הסאדו המושלמים ביותר

נערה סקסית בבריכה

סאדו נחשב לאחד מסגנונות החיים אותם בוחרים לחיות אנשים שנהנים ממשחקי שליטה וכוח במהלך משחקים מיניים, או כל פעולה ארוטית אחרת שנועדה לספק גירוי וסיפוק מיני. בשונה ממשחקי תפקידים בהם בני הזוג "נכנסים לדמות" כדי להפיק הנאה מינית מהאקט, מהות השליטה או הכניעה במשחקי הסאדו הם אלו המעניקים לקהילת הבדס"מ את הסיפוק וההנאה מהאקט המיני.

אם אתם מעוניינים להתנסות בחוויה זו כדי לשדרג את חיי המין שלכם, או אולי לסגל לעצמכם סגנון חיים שונה שיעצים את החוויה הזוגית – הנה 5 אביזרי הסאדו המושלמים ביותר שלכדאי לכם לנסות שאפשר למצוא בכל חנות סקס.

אביזרים

  1. אזיקים ואביזרי קשירה – אי אפשר לחוות את תפקידי השליטה בלי שאחד מבני הזוג יהיה הכנוע, ולכן כדאי להשתמש באזיקים או רצועות קשירה מיוחדות שיעצימו את החוויה אך גם לא יגרמו חבלות או אי נוחות במהלך האקט.
  2. שוטים וספנקרים – אם אתם נהנים מתחושה של כאב בזמן האקט המיני, כדאי שתנסו להצליף אחד בשני עם שוטים וספנקרים מיוחדים, רק חשוב לדעת כיצד להשתמש בהם כדי לא לגרום כאב של ממש ואף פציעות.
  3. נדנדת סקס – זהו אביזר שיכול להתאים גם למי שרוצה לשדרג את חווית הסקס, ולא בהכרח לאלו שמחפשים אחר אביזרי סאדו מושלמים ואיכותיים. נדנדת הסקס תגרום לכל אחד מבני הזוג להתנסות בחוויה מינית שונה, וכמובן לגוון את האקט עם שלל תנוחות שיעצימו את הסיפוק המיני.
  4. סטרפאון – אם את זו שרוצה להיות שולטת, תוכלי להתנסות ברצועת סטרפאון שתאפשר להלביש בקדמת גופך דילדו רוטט או דילדו רגיל, וכך לערוך משחקי שליטה חושניים וארוטיים עם בן זוגך.
  5. נוצת דגדוגים – אביזר מצוין למשחק מקדים חושני שיעצים את החוויה, וכמובן ייתן לכל אחד מבני הזוג הרגשה נעימה ומלטפת שמשאירה צמרמורות בגוף.
בעיות ביחסים טיפים לאתרי הכרויות טיפים מעשיים כללי מסיבות וחיי לילה נישואים סיפורי סקס סקירה סקס סרטונים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתכוננים לחתונה? כך תפיקו אותה כמו שצריך
ההתרגשות לקראת מועד החתונה היא עצומה, של בני הזוג וגם של המשפחה והחברים. בני הזוג מעוניינים שחתונתם...
קרא עוד »
אוק 23, 2019
עדן ברכות – לבחור את המקום הנכון
כל דבר שאנחנו מחפשים היום, אפשר למצוא באינטרנט. כל שירות שאנחנו רוצים, כל דבר שאנחנו צריכים. אפילו...
קרא עוד »
ספט 09, 2020
כך תבחר מתנה לאישה שאתה אוהב
למי מאיתנו, הגברים, לא קרה שרצינו לקנות מתנה לאישה שאהבנו אך לא היה לנו מושג מה לקנות? לא תמיד מדובר על...
קרא עוד »
אפר 26, 2015