איך משפרים את התקשורת הבין אישית?
יש מי שקונה עולמו ברגע אחד של תובנה מצוינת שעוזרת לו להשתמש במילה אחת שעושה את כל ההבדל. הסוד להצלחה כלשהי הוא ביכולת לקיים תקשורת בין אישית – ללמוד להבין מתי לומר דברים מסוימים ומתי לא, להשתמש בתובנות שלנו כדי למנף פעילות עסקית או למכור טוב יותר ולסגור עסקה חשובה מאוד שבנויה אך ורק על היכולת הבין-אישית שלנו לתקשר עם הלקוח. מכאן מובן למה שיפור המיומנות הזאת לקלוט וגם לשדר מקדמת אותנו בכל תחום שהוא.
מהי תקשורת בין אישית?
בעולם של ימינו תקשורת היא הבסיס לכל דבר ולא רק משום שרוב התחומים מטופלים דרך האינטרנט שדורש ניסוח בהיר. תקשורת כזאת, כשמה כן היא, היא התקשורת בין אנשים. יש לה תפקיד חשוב מאוד בתחושת הסיפוק שלנו וחשוב לוודא שאנחנו מובנים, שאנחנו מקבלים מה שאנחנו שואפים לקבל מאנשים אחרים ושאנחנו מצליחים לבטא את עצמנו מלכתחילה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, זה אינו מובן מאליו, משום שלא כולנו רהוטים ולא כולנו קולטים את המסרים הלא מילוליים ולכן גם לא תמיד מצליחים להגיע לאחרים. ניסוח ברור יותר משפר אותה.
בין האישי לעסקילא רק מערכות היחסים שלנו דורשות תקשורת בין אישית אלא גם מערכות יחסים עסקיות ובלימודים. בכל ארגון שבו אנחנו חברים שיפור פירושו ללמוד את השפה שלו ולתקשר בהתאם, ללמוד את החוקים והכללים ולא לחרוג מהם והכי חשוב – לא לפגוע ולא להרוס מערכות יחסים עם לקוחות, עמיתים וספקים. כשלומדים יותר על תקשורת באמצעות ליווי של מאמנת אישית כמו דורית קיי, יודעים גם איך לאבחן את הרצון של הצד השני וכך גם להיענות לו במדויק. זה בדיוק מה שמניע עסקים למצוא את הדרך להגיע ללקוחות רבים יותר על ידי פענוח המסרים שלהם – מה הם מחפשים, מה יניע אותם להישאר אתכם ולהמליץ עליכם להבא.